Jak číst a vyhodnocovat data v Google Analytics

Sledujete pouze návštěvnost vašeho webu a jiné důležité metriky vám unikají, nebo se v jejich interpretaci ztrácíte? Hledáte hlubší pochopení webové analytiky, čísel, dat i grafů? V tomto workshopu se blíže podíváme na nejvýznamnější metriky v Google Analytics. Ukáži vám, jak je vhodně interpretovat a dávat do kontextu, abyste se mohli dle nich lépe rozhodovat. Některé metriky mají trošku jiný význam, než se na první pohled může zdát. Které to jsou, a co ve skutečnosti znamenají? Zjistíte toho mnohem více :-). Podíváme se blíže i na asistované konverze a události. Dozvíte se, proč bychom jim měli věnovat více pozornosti. Přijďte na workshop a poznejte webovou analytiku zblízka!

Komu je přednáška určena?

Zbyněk Hyrák

Zbyněk je specialista na webovou analytiku a výkonnostní marketing. V oblasti internetového marketingu působí na volné noze nepřetržitě již více než 10 let. Zaměřuje se na malé a střední firmy, kterým pomáhá nasadit pokročilejší měření Google Analytics, vyhodnocovat data a otevírá jim nové, často překvapivé možnosti, které webové analytika nabízí. Spravuje také klientům PPC kampaně (Google Ads a Sklik). Na základě analytických dat posléze optimalizuje web i PPC kampaně a zvyšuje efektivitu celkového marketingu. O webové analytice často a velmi rád přednáší na různých workshopech a konferencích. Jeho vášní je marketing, který se dá měřit!