« Zpět na seznam přednášek
Přednáška
Jak to péct s grafikem a zbytečně mu nezavařit
Praktické desatero a tipy pro oboustranně prospěšný vztah zadavatele a kreativce, naplněný zdařilými projekty. Příměrem k prostředí restaurace nahlíží na tento vztah novým a snad i názornějším pohledem, než klasické marketingové příručky.
Komu je přednáška určena?
Možná jsi poprvé v situaci, kdy potřebuješ využít služby profesionálních kreativců v marketingu – a nevíš, jak na ně. Provedu Tě celým projektem od zadání a předání podkladů přes timing a stanovení ceny až po hodnocení výstupů a připomínkování.
Možná s kreativci už dávno spolupracuješ – ale pořád mezi vámi cosi drhne. A možná jsi spíš na druhé straně té divoké řeky, zvané marketingová komunikace – a máš pocit, že klienti vůbec neví, která bije.
Možná s kreativci už dávno spolupracuješ – ale pořád mezi vámi cosi drhne. A možná jsi spíš na druhé straně té divoké řeky, zvané marketingová komunikace – a máš pocit, že klienti vůbec neví, která bije.