Fotovoltaika z pohledu marketingu: Jak vypadá práce Marketingového manažera v B2B sektoru.

Přednáška nabízí unikátní pohled do světa B2B marketingu ve velmi specifickém a dynamicky se rozvíjejícím odvětví fotovoltaiky. Účastníci se dozví, jaké jsou denní výzvy a úspěchy marketingového manažera, který musí nejen rozumět technickým detailům fotovoltaických produktů, ale také umět tyto produkty prezentovat a prodávat v konkurenčním prostředí průmyslového sektoru. Přednáška se zaměří na strategické plánování, tvorbu obsahu, digitální marketing, značkovou komunikaci a vztahy s klienty. Diskutovány budou i specifika obchodování na LinkedInu a využití analytických nástrojů pro měření efektivity marketingových kampaní.

Komu je přednáška určena?

Přednáška "Fotovoltaika z pohledu marketingu" je určena pro všechny, kdo se zajímají o propojení technologické inovace a marketingové excelence. Účastníci získají informace o strategickém plánování, tvorbě obsahu, digitálním marketingu, značkové komunikaci a vztazích s klienty v kontextu fotovoltaického průmyslu.
Nicol Augustin
Krannich Solar s.r.o